Predizbornu kampanju za lokalne izbore u glavnom gradu nesporno obilježava pravi rat na portalima i društvenim mrežama, za koje je, kako saznajemo putem medija, angažovana i profesionalna podrška iz susjednih zemalja.
To što možete pročitati i vidjeti prevazilazi granice dobrog ukusa, pa čak bi se moglo reći i da je ponižavajuće.
Kako to obično biva u našim krajevima, umjesto planova i vizija, akcenat kampanja je na ličnom diskreditovanju, što dovoljno jasno pokazuje da je očigledno došlo do zasićenja jednih te istih političkih subjekata. A i objekata.
U tom moru prljavštine teško je doći do nečega vrijednog ili ja to jednostavno ne prepoznajem. A mislim da nijesam usamljeni izuzetak.
Nedostatak mašte i orginalnosti u medijskim kampanjama, pokušava se nadomjestiti nekim drugačijim mehanizmima.
Posebno je izraženo spinovanje javnosti, u čemu se pokazuje značajan talenat i potencijal, ako se to može tako definisati.
Bez šale, zaista su brzo pomjerene granice u tom vidu pokušaja manipulacije biračkog tjela, a ubzro ćemo saznati i ko je imao više uspjeha.
Volio bih da se svi koji koriste prljave negativne kampanje, zasnovane na pljuvanju politčkih protivnika duboko razočaraju u svoj izbor, odnosno da ih birače kazne. Mada, ako realno izanaliziram, jasno je da se kod nas takve stvari ne kažnjavaju. Nažalost, potpuno suprotno.
Podgorica zaslužuje etiketu Spin city jer više je neko jasno da se borba za glavni grad vodi na internetu, uz korišćenje nadimaka, lažnih profila, fotomontaža…
Možda će neko koga toliko kao mene ne zanima način vođenja kampanja, reći da to sve i nije tako važno i izraženo, ali teško da će me ubijediti da se to radi iz ljubavi i uvjerenja. Pitam se koliko je dnevnica koju dobijaju dežurni komentatori?